Calatorind in lumea misterelor

on

Egipt

Sunt Julia, Julia Roberts…

Ma aflu icognito intr-o camera de hotel in Romania. De ce ma aflu aici? Dupa o perioada indelungata de filmari, am cam obosit si sunt stresata de prezenta ziaristilor care nu imi lasa nici un moment de respiro. Asta e tributul care trebuie sa il platesca o vedeta internationala.

Deviza dupa care ma ghidez in viata este:

„The older you get, the more fragile you understand life to be. I think that’s good motivation for getting out of bed joyfully each day.” (Cu cat esti mai in varstă, cu atat viata ti se pare mai fragila. Cred că este o motivatie buna sa te dai jos din pat cu bucurie în fiecare zi).

Din dorinta „de a nu acumula frustrari, de a face ordine in viata, a elibera mintea de lucruri inutile si negative” am decis sa plec undeva unde sa nu ma gaseasca nimeni, dar acum in zirul din fata mea troneaza cu litere mari un articol „SENZATIONAL: JULIA ROBERTS IN MUNTII CARPATI!”. Ma duc la geam si privesc jos. Bineintels ca reporterii sunt acolo, si s-au adunat si foarte multi fani. Unii isi pregatesc aparatele de fotografiat, altii isi verifica bateriile de la telefon ca nu cumva sa rateze selfie-ul mult dorit cu mine.

Ufff!!! Uneori imi doresc o masina a timpului care sa ma duca intr-un loc in care sa nu ma recunoasca nimeni. Imi arunc din nou ochii pe ziar. Langa articolul despre mine, se afla o reclama: vacanțe Christian Tour. Pare interesant! Deschid laptopul intru pe site, analizez ofertele si gandesc: „mi-as putea gasi refugiul intr-o excursie plina de mistere in Egipt„.  Am ales 7 nopti la Hotelul Long Beach (ex. Hilton Long Beach) unde vom merge doar eu si sotul. Am optat pentru aceasta oferta deoarece camerele au balcoane cu vedere la gradina, piscina sau mare, deci vom beneficia de un peisaj mirific. Un alt motiv pentru care am ales aceast pachet e faptul ca hotelul are zona de plaja privata, sala de fitness, centru de spa, masaj, terapii corporale.

Julia
Sursa fotot: pinterst.com

Mi-am facut bagajele si am plecat catre misteriosul Egipt. Ca sa nu fiu descoperita de fani mi-am luat o palarie si ochelarii de soare, iar ca rezerva pentru zilele prea calduroase am o esarfa cu motive orientale cu care pot sa imi ascund fata. In rest tinutele imi sunt lejere, ca a oricaror oameni normali.

Dupa 7 zile si 7 nopti…

A fost de vis … Pe langa relaxarea de la malul marii si sedintele de masaj, am facut si un circuit in care am vizitat Templul Karnak („Locul Cel Mai Desavarsit”), Valea Regilor, cel mai bogat sit arheologic din lume (63 morminte).  Croaziera pe Nil a fost si ea extraordinara.  Am avut ocazia sa vizitam Templul lui Horus si Domeniul Sobek, un centru inchinat zeului-crocodil. Am ajuns si la Cairo unde am vizitat Piramidele de pe platoul Giza. Nu am uitat nici de enigmatica creatura cu chip de om si trup de leu – Sfinxul cel rece.

Astfel in Egipt am descoperit mistere, ne-am relaxat si ne-am „incarcat bateriile”.  M-am intors plina de energie si gata sa incep filmarile la noul meu film.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018.